En dag i sol!

Hallå! Jag måste bara tillge massvis med kärlek till Mikas balkong, den är helt perfekt att ligga och sola på och det var så varmt & skönt! Vi låg där ända tills hon behövde dra till jobbet och då drog jag till gymmet, i protest att inte åka till friskis vid mitt jobb så åkte jag till Farsta istället haha! Liten omväg kanske men det var minnen att vara på det gymmet igen, där gymmade jag ju jättemycket för ett år sen när jag bodde där! 

Nu kom jag precis hem men ska såklart hamna i ett tjaffs med päronen så nu sitter jag här uppe på mitt rum och tjurar! Jag avskyr verkligen känslan av att känna mig som när jag var tonåring och bråkade med mina föräldrar, det spelar nog ingen roll hur gammal jag blir för känslan är nog alltid densamma.. Det händer så himla sällan nu förtiden men nä det väl gör det så blir jag så arg!! 

Mutter, aja ska snart dra in till stan och möta upp Sander och Eric för att deras kompis har en spelning på Pub Anchor, sweet! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0