Fredag 29 april 2011

Heej! Väldigt sent första inlägg men jag sov ju hos Mika inatt och det är ju dumt att sitta och blogga när man har kvalitetstid med frugan lixom! Vi såg på Ringaren i Notre Dame igår och garvade järnet åt dom där stenfigurerna, haha så jäkla sköna! Sen skulle vi gå och lägga oss och jag somnade på 1 sekund, dock både sparkade jag och rullade över på Mika halva natten (jag rör mig tydligen MYCKET i sömnen) så Mika till slut fick damp och gick in till sin säng haha! 

Idag då, jag åkte från Mika för typ 2 timmar sen för att möta upp Anna i stan för lunch! Vi köpte med oss sallader och jordgubbar och satte oss sedan i humlegården, jätteskönt i varma solen! Nu har jag precis kommit hem och ska snart dra ut och springa sen får jag se vad jag hittar på! Tänker ta det lugnt ikväll i alla fall eftersom Ruth kommer imorgon, min fina brittiska vän som jag träffade i Calcutta i Indien! Hon landar sent ikväll och stannar här i Stockholm till måndag morgon för att hälsa på mig! 

Sandra och jag mötte Ruth och Marie i Calcutta, de 2 möttes bara nån timme innan
vi kom till Blue Sky café vilket blev vårt stammisställe under tiden i Calcutta! =)


Vi fyra i Calcutta en jättehärligt shoppingdag!


Waah, see you tomorrow love! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0