Fredag 8 april 2011

Hallu! Egentligen behöver jag inte gå upp förrän 9 idag eftersom jag börjar jobba 11 men jag vill hinna in till stan innan och lämna tillbaka en tröja och fixa lite, så jag måste åka hemifrån tidigare då! Idag jobbar jag på en annan butik än den jag brukar så jag ska till Söder istället, det är kul med lite miljöomväxling och passet är 11-20! Vad jag
kommer vara sugen på att möta upp gänget direkt efter jobbet och ha en rolig fredagskväll, men nej det ska jag inte!

För det första så jobbar jag morgonpass dagen efter, för det andra ska jag ut på lördag och jag vill inte dricka 2 dagar i rad och för det tredje så har jag inte råd! Så för att vara säker på att jag inte smiter ut i alla fall efter jag slutat jobbet så tar jag cykeln in till ropsten, osminkad i mjukiskläder! Så ikväll kan jag ha en soft filmkväll istället, jag ska ju upp kl 7 imorgon bitti igen så..! 

Måste fixa lite tvätt nu men skriver igen innan jag drar!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0