Grilla med familjen!

Hehe, så påskigt av oss men så blir det och imorgon blir det påskmiddag nummer 2 med riktig påskmat då morföräldrarna kommer över! Jag skulle egentligen åkt hem till Jenny som har kommit hem från Indien nu och ska ha en myskväll hos sig men jag hade totalt dubbelbokat med familjepåskmiddag! På tal om det så kom jag på idag när mamma, Nisse och jag åt lunch att jag glömde att köpa påskpresenter till päronen! Mamma sa då att hon inte köpt påskgodis till oss eller så vi var kvitt haha!

Men 10 minuter senare när jag gått upp på mitt rum så ropar mamma "Tillan! Blev du ledsen? Jag kan köpa påskgodis och lägga i era ägg om du vill!" Haha jag ba "Nej men gud haha det spelar ju ingen roll!" Min gullemamma!! Jag tänkte inte ens på att vi skulle få påskägg längre hehe! Hur som helst, jag är ganska trött från gårdagen så det blir ingen all in i alla fall! 

Update! Sprang ner och skulle hämta kläder och gissa vad som låg på mammas säng, hon är
världens finaste! Vi kommer säkert få presenter och påskägg när vi är 45 år också haha ♥


Nu ska jag ta cykeln till Lidingö centrum sen börja med middagen! Hörs senare ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0