Grillkväll med familjen!

Hallå! Vilken lång dag det varit idag på jobbet, att sitta och se ut på den underbart varma vårdagen när man jobbar 11-19 var inte det bästa någon gjort idag! =P Dock cyklade jag till och från jobbet + att jag tog en promenad  på min lunchrast så jag har fått lite sol iaf! =) När jag kom hem slängde pappa på köttet och majskolvarna på grillen, första grillningen 2011 för familjen Berglund! 

Nu efter middagen borde jag egentligen sminka och fixa mig fort för att sedan dra ut med tjejerna men jag ORKAR inte, jag känner verkligen för en hemmakväll ikväll! Mamma, Amanda, Pappa, Nisse och jag sitter hemma istället med grillat till middag och sen lite chips, naturgodis och rosévin! 

Mumsig middag!


Mamma och Pappa ♥

Nisse och Mandaa!


Ha en fin lördagskväll vad ni än hittar på! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0