Ha en underbar lördag!


Ruth och jag på alla backpackers stammis-ställe i Calcutta - Blue Sky Café!


En galen partykväll uppe på 5-stjärniga Park hotell i Indien, haha en sån kväll! Läs mer
om vår tid i Calcutta HÄR, bara att bläddra tillbaka till slutet av oktober 2010! =) 

Nu tar jag cykeln in mot stan för att möta upp min underbara Ruth, jag ska visa Stockholm för henne och vi ska prata tills vi sprängs haha! Sen vid 4-tiden åker vi till Bromma för att grilla och dricka ute på en äng med vänner till mig för att fira min fina vän Carolina som precis fyllt 23 år! =) Senare på kvällen drar vi nog sedan ut, Ruth måste ju få uppleva Stockholms uteliv!! 

Vi hörs på söndag igen, kommer inte blogga mycket denna helg då Ruth bara är här i 2 dagar så vill hinna spendera så mycket tid som möjligt tillsammans! Men ha en grym helg folks, vi hörs ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0