Heldag ute igen!

Tjoho! Jag bloggar så dåligt dessa soliga dagar men jag är ute och gör saker konstant så då drabbas bloggen.. Hur som helst, jag åkte hem till Kenza och så satt vi och softade utanför hennes lägenhet på en gräsplätt och åt melon! Jättemysigt, men jag var bara där ett par timmar innan jag åkte vidare till stan för att möta upp min finaste Anna! Vi åt middag på Pongo (buffé för 200 kronor!!), så sjukt gott var det i alla fall och vi satt där i 1,5 timme bara för att det skulle vara värt pengarna! ;P 

Anna och jag bodde ju tillsammans i 1,5 år i Farsta innan jag åkte till Indien så vi är ju vana vid att prata varje dag och uppdatera varandra så vi behövde lätt 1,5 timme på att uppa varandra om allt som hänt senast vi sågs! Efter vi ätit gick vi till biografen Sergel för att kolla om några filmer gick snart men det var typ 2 timmar kvar till närmsta film så det bangade vi! Vi gick i lite affärer och jag köpte med mig en tröja från H&M och sen åkte vi hemåt (åt olika håll buhu, vad jag saknar att bo med Anna!) 

Fotade inget med Anna ikväll men här är 2 bilder på Kenza som hittade en groda hehe!


Postat av: kenzmenz

varför blev det ingen prins för????? :(

2011-04-26 @ 22:05:02

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0