Heldag ute!

Heej! Åh, vilken härlig dag jag har haft idag! Jag gav mig iväg redan vid 1-tiden idag med cykeln och mötte upp Kenza i Ropsten så åkte vi för att handla lite lunch och satte oss sen i Humlan! Nadia kom och joinade efter ett tag så spelade vi yatzy och softade i solen i flera timmar! =) Efter en stund drog de hem och jag mötte upp Sandra, Eugenia och Bonnie för ett glas vin på Mosebacke!

Jättemysigt, där satt vi i ca 2 timmar innan Sandra och Eugenia åkte vidare och Bonnie och jag gick och käkade middag på en indisk restaurang på Söder! Jättegod mat var det så det var värt allt letande för en bra restaurang (Vishiis mammas restaurang Simply Pam's var tyvärr stängd idag) och sen åkte vi hem! Vi har köpt hem lite naturgodis och ska nu titta på en film innan vi ska sova! 

Bilder från idag!

Mina underbara tjejer på Mosebacke! =)

Vår indiska middag!


Så mysigt att ha bästis sovandes här, nu ska vi se på film men vi hörs imorgon ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0