Hemma med Firre!

Hallu! Åh, vilken lång men skön dag jag har haft idag! Lektionen på stadsmissionen gick jättebra med fina Sara och intresserade "elever", direkt efter det åkte jag till jobbet! Jag hade bara varuplock på schemat idag och så jobbade min Sandra så vi plockade tillsammans och kunde prata samtidigt, jag jobbar på lika bra om inte bättre om jag har roligt under tiden! 

Direkt efter jobbet mötte jag upp Mirre och åkte hem hit, nu håller vi på att fixa oss inför kvällen! Vi ska vara där kl 21 så vi har 1,5 timme på oss innan vi behöver åka, fan vad kul det ska bli!! =) Vi hörs igen innan vi drar iväg, kram! 

Hehe, orkade inte ta en bild tillsammans så här ser ni oss båda iaf =P Tagen nyss..


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0