Ibland vill jag inte..

Och då måste jag lyssna på mig själv! När jag var i Indien så kände jag ibland inte för saker, ibland pushade jag mig själv och växte av det men andra gånger ville jag bara inte och då måste jag älska mig själv tillräckligt mycket för att lyssna på att jag faktiskt inte vill! Idag kände jag inte alls för att åka till ett instängt gym, istället tog jag en skön promenad och eftersom vi bott i samma hus sen vi föddes så har jag så många minnen härifrån! Jag gick runt på platser där jag och min bästa vän lekte när vi var små, det är galet! Jag gick även in i min gamla fritidsledare, hon jobbar där fortfarande! 

Well nuu måste jag dra till jobbet, varesig jag vill eller inte haha! Jodå, det är ett kort pass och faktiskt ganska skönt att komma iväg och jobba! Efter det ska jag träffa en person men vi hörs sent ikväll lr imorgon!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0