Lördag 16 april 2011

Morrnmorrn! Hoppas allt är bra med er, med mig är det finfint! Jag hade en lång fredag igår, först var jag och Mika på stan och sprang i affärer för att hitta klänning till henne men det började med att jag shoppade loss istället! Till slut fick vi med en klänning åt Mika och då var det dags för oss att skiljas åt! Då mötte jag upp Sandra och åkte till Sundbyberg för pappas spelning med hans band! De var så himla bra och Totte sjöng för oss igen, jag älskar dom alla så mycket! Även Amanda, Lelle, Anna, Nisse, Aron, Mamma (och de andra i bandets fruar), Maggie och Lelle var där oxå! =) Även en man som är typ New Strangers största fan genom tiderna, sen utöver oss så var cafét utfyllet med folk!

Vid 9-tiden drog Sandra och jag till stan med pendeln direkt till Södra station där vi mötte upp min Sofia och gick sen till Ojojoj! Där mötte vi upp resten och hade en trevlig kväll, vi satt bara och softade och pratade! Det blev ingen sen utekväll igår, drog hem redan vid 12 eftersom jag fick en jobbtid idag! Jag ska jobba 11-19 så jag har ändå fått sova i 7 timmar och jag drack knappt någonting igår heller, dock shoppade jag tre plagg istället som jag ska lägga upp senare! 

New Strangers igår på Café Estrad!


Fler bilder från gårdagen kommer snart, nu ska jag käka frukost!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0