Lördag 2 april 2011, Bilder från igår/inatt!

Jag är så himla trött så jag orkar inte skriva mycket så bilderna får tala för sig själva med små bildtexter till hehe.. Jag tror många från igår kommer dra in fort på min blogg idag och se vad för hemska bilder som lagts upp haha, om inte igår var en All in-kväll så vad är.. Vi hade alla sjukt roligt i alla fall och eftersom killarna kom hem från Indien igår så hakade dom på oxå! 

På tuben påväg in till Söder, efter att ha gått runt till 3-4 olika pubar hitta vi tillslut ett med plats!

Mina fina!

Hela goa gänget! 

@ Södra bar! Eugenia, Viran, Mika & jag dansade sönder oss i en timme! Sjukt bra musik!


Ledsna Mika fick ont i ryggen så hon fick sitta under en av sina favvolåtar hehe =(




Mika och Viran hittade heliumballonger utanför Södra bar, missbrukaaa!

Mika och jag skulle vidare till samma klubb där Aron Filip och dom var, Filip säger att det
ligger under bron så dit går jag och Mika! Inte var det där inte, däremot så klättrade vi
under och över stängsel och blev helt leriga för vi trodde vi tog en genväg som inte fanns! 
Sen fick vi reda på att de var på Imperiet, bredvid Skrapan nära Medistorget.. PÅ RIKTIGT! 


Efterfest hos Elias, asså Tobbe Teo och Edgar måste vara maskiner! De landade igår
eftermiddag från Indien och hann vara hemma en timme innan de drog ut med oss och
körde hela natten all in, förstår inte var de får sin energi ifrån!! 


Nu ska jag typ lägga mig i badet, se på en film eller något annat energikravlöst (är det ens ett ord? aja nu är det det säger jag!) Ha en trevlig lördag guys, höres!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0