Lördag 23 april 2011

Goodmorgon! Hoppas allt är bra med er, det är så himla fint väder ute så jag antar det! Jag kom precis hem från Kenza och ska snart gå ut i solen men tänkte bara blogga lite först! Vilken kväll det vart igår, först var jag och Kenza hemma hos henne och drack champange med jordgubbar och pratade om massa gamla Tokio Hotel-minnen! Vi drog in till stan efter några timmar och mötte upp Lamin och Nadia på Fridays vid Kungsan! Vi satt där i nån timme och softade innan vi drog till Berns och dansade loss till stängning! 

Jag vart så himla trött när vi dansade på scenen att jag började gäspa medans Nadia och Kenza rappade järnet till hiphopmusiken haha! Sen när vi skulle gå ner så drar de igång Prince - Kiss och massa andra gamla godingar, TYPISKT! Men det var skitkul i alla fall, hiphop-musik är bland det bästa att dansa till ute tkr jag! Hur som helst, vi drog sedan ner till tunnelbanan och brottades med en godisautomat tills vi fick ut vår choklad som hade fastnat och sen åkte vi hem och sov! Jag slaggade hos Kenza för min sista buss hade gått! 

Igår på Berns! 


Fler bilder kommer senare idag, puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0