Love for T-shirts!

Gokväll vänner! Det var så härligt att ha en eftermiddag och kväll med min fina Anna, vi som umgicks dygnet runt i 1,5 år när vi bodde tillsammans i Farsta! Vi pratade non stop om allt som hänt och händer i våra liv och så gick vi i affärer! När vi väl tar oss till Ropsten för att åka till lägenhetsvisningen så var Lidingöbanan inställd så vi skulle missa visningen, då vände vi tillbaka in till stan igen och åt middag på underbara Vapiano! Efter det gick vi till centralen och åkte sen hem åt varsitt håll (buhu, vill ju åka till Farsta!)

Anna och jag kan inte låta bli att shoppa när vi är så stan tsm, jag köpte en gul tröja också men den ska jag lämna tillbaka för den var inte lika fin hemma! Jag köpte den på Zara så den var inte direkt billig heller, däremot denna T-shirt är enkel och väldigt billig så den köpte jag på en gång! Jag har en likadan fast grå och de kostar bara 70 kr! Innan jag åkte till Indien bar jag aldrig jeans eller t-shirts, nu har jag det hela tiden och vill knappt dra på mig en klänning eller shorts.. Hehe, ja det är ju kul att man förändras!



Nu ska jag snart gå och lägga mig, eller försöka i alla fall då jag ska upp och jobba
imorgon! Börjar 11 men vill hinna in till Lidingö centrum innan och fixa lite grejer på
min bank! Hörs imorgon bitti i varje fall =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0