Måndag 11 april 2011

Hallu! Shit vad jag hade en seg dag och kväll igår, jag ställde in allt jag skulle göra (förutom jobbet såklart) och var bara hemma hela kvällen med Viran! Vi såg på Harry Potter 2 och tog en kvällspromenad, jag somnade t o m till under filmen för jag var så trött! Idag däremot har jag fått sova ut så jag är piggare, jag ska snart åka in till stan och möta upp Mika så jag kan få min Ipod och sen ska jag till gymmet! 

Jag gymmar precis vid jobbet så när jag är klar där så ska jag direkt gå och jobba till kl 20 ikväll! Efter det får jag se om jag ska hitta på något eller bara åka hem! Kommer i varje fall inte bli någon bloggdag men hoppas ni har det bra så hörs vi ikväll! 

Hehe snygg bild på mig och Bonnie från i lördags!


Öl i vinglas is the shit?


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0