Måndag 18 april 2011

Godmorgon! Vad jag har svårt att somna igår, av någon konstig anledning kliade mina hälar jättemycket så jag kliade i säkert 2 timmar! Jag kom inte hem alls sent eftersom Fredrik och jag gick på halv sju-bion! Vi hängde runt i stan i nån timme innan bion började och sprang in i Nadia och Dilay som fikade med Mika, Kenza, Alexandra och hennes kille så vi satte oss med dom en stund! Filmen var runt 2 timmar lång och den var bra, dock tycker jag inte att Reese Witherspoon är en så bra skådespelare så det förstörde lite!

Idag ska jag jobba och är mest till för att hjälpa till att plocka varor denna dag så det är skönt, vet inte riktigt när jag slutar än utan stannar så länge jag behövs! Efter jobbet idag tänkte jag dra till gymmet eftersom jag inte varit där på så länge, men det är ju så otroligt fint väder att bara tanken av att gå till gymmet är sjukt opeppande! Men idag ska jag göra det i alla fall och sen ska jag hänga med Sander! =) 

Fredrik och Mika igår i Kungsan!


Det var en helt fantastisk måne när jag var påväg hem igår, jag var tvungen att försöka
fota den för den var så stor! Jag insåg under tiden jag stod där med kameran att senast
jag försökte fota vår fina måne var jag i Indien.. Åh, jag saknar det underbara landet!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0