Måndag 4 april 2011

Hejhej! Det känns som dagarna bara rinner iväg, idag är det redan 4 april! Det är snart 2 månader sen jag kom hem från Indien och även om Indien känns ganska långt bort nu så är det overkligt att det gått så lång tid.. Jaja, igår satt jag på Högbergs på Götgatsbacken med Sander och Eric i flera timmar och bara pratade, jätteskönt slut på en söndagkväll och jag hann faktiskt med min buss hem sedan så jag slapp gå! 

Idag ska jag åka till gymmet och köra ben, mage, rygg + kondition, vanligtvis hänger jag på gymmet i 2 timmar när jag kör detta pass! Efter det kanske jag ska träffa Mikkan som är här från Visby om hon hinner, annars får jag hitta på något annat! Jag är så himla trött just nu att jag vet inte hur jag ska dra mig in till gymmet ens men det är bara att äta en stor frukost så borde jag få mer energi..

Hörs senare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0