Mina resdrömmar!

  • Backpacka i Indien! DONE 
    Läs om mitt halvår i Indien HÄR

  • Australien & Nya Zealand! 

  • Plugga spanska i Spanien! 

  • Tågtripp genom Storbrittanien! 

  • Se mer av vårt underbara Europa! ON MY WAY
    Läs om de storstadsbesök jag hunnit med i Europa HÄR


  • Tillbaka hem till norra Indien + Nepal! 

  • Backpacka i Sydamerika! 


    Kina och Japan har inte lyckats locka mig än så länge och inte heller länder som Thailand, Laos, Kambodja, Vietnam.. Den rutten gör nästan alla som backpackar i Asien så jag kan nog haka på de länderna när den resehysterin har lagt sig (om den någonsin gör det). Jag vill hellre passa på att upptäcka de platser som inte blivit helt turistattackerade än! Afrika har jag inte läst mycket om alls än och har därför ingen brinnande lust att åka dit heller som det känns nu!

    Jag vill resa till så många platser redan som det är så jag väntar med Afrika tills jag uppnått åtminstone några av punkterna över, men skulle nog vara riktigt ballt att besöka Afrika! Jag mötte några backpackers när jag reste i Indien som var från Sydafrika och de var hur härliga som helst! De lovade mig att de skulle guida mig runt om jag kom och hälsade på så vem vet, dit kanske man åker någon gång! 

    Nu måste jag bege mig men håll er uppdaterade för jag kommer lägga ut inlägg om varje punkt och skriva mer detaljerat om det och även ge massa tips! Som det ser ut nu så är Plugga spanska i Spanien mitt nästa äventyr vilket i såna fall blir till hösten, kramar!


  • Namn:


    E-postadress: (publiceras ej)


    URL/Bloggadress:


    Kommentar:

    Kom ihåg mig?
    RSS 2.0