Mysig hemmakväll!



Hej på er! Hoppas ni har haft en fin dag, jag har verkligen bara tagit det lugnt hela dagen medans mamma och pappa har storstädat huset! Nu på eftermiddagen åkte mamma och jag och storhandlade, hyrde fyra filmer och åkte sedan hem för att laga en fantastisk middag!

Receptet är det ni ser ovan och det tog oss över en timme att fixa det men det är så väärt, sjukt gott! Senare ikväll ska vi ta fram lite nötter och mörk choklad och börja se på filmer, jag sov ca 2 timmar inatt så jag ska inte dra ut ikväll (hur mkt jag än vill måste jag erkänna, hela killgänget är ute igen och kör hårt och jag vill ju med, hade det varit sommaren 2010 hade jag varit med alla ggr!) 

Vårt resultat!

Nu ska mamma och jag bädda ner oss i soffan och se Mother and daughter! Ha en trevlig lördagskväll ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0