Not any of my best ones..

Heej! Se vilken underbart fin dag det är ute men ändå är jag helt nere! Jag har bara känt mig hängig, sjuukt sötsugen (men jag har hållt mig, Mika!!) och bara velat dega i soffan! Ändå släpade jag mig till Kungsholmen för att gymma men t o m under tiden jag gjorde det så var jag bara helt nere, jag tog mig igenom en timme i alla fall och åkte sen hem!

Idag skulle jag egentligen träffat Mikkan som är här över helgen från Visby men jag klarar typ inte av att göra någonting, deppigaste och hängigaste dagen på länge! Ändå är det typ 12 grader och strålande sol ute, det höjer mig nog lite undermedvetet! Well, man måste låta sig själv ha såna här dagar oxå och så jobbar jag imorgon så det är nog bra för mig att bara softa idag! 


Nu tänker jag hoppa ur jeansen och i mina myskläder, lägga mig i soffan och se på film! Jag struntar i om det är en jättefin solig dag för det är exakt vad jag känner för att göra! Hoppas ni är ute och njuter i alla fall, hörs ikväll ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0