Onsdag 20 april 2011

Namaste! Jag åkte aldrig in till Pub Anchor igår i alla fall, jag klädde på mig och var redo att gå ut genom dörren men så kände jag bara NEJ, jag orkar inte!! Så jag drog iväg ett bangar-sms till Sandra och la mig framför TVn hehe! Dock låg jag ändå och tittade på serier och annat till klockan 1 inatt så inte har jag fått så mycket sömn jag behövde i alla fall, skyll mig själv! Hur som helst, idag har jag en lång dag framför mig så jag sitter nu här med en stor god frukost och äter! 

Jag ska först nu till Stadsmissionen kl 9 och hålla i en lektion som vanligt varje onsdag, direkt efter det ska jag till jobbet och jobba 11-18! Efter jobbet så möter jag upp Mirre som kommer till Stockholm idag för Kenzas 20årsfest, då åker vi hem till mig tillsammans och fixar oss lite och slänger i oss lite middag! Klockan 9 ska vi vara på Kenzas fest och temat är coctail, önska mig lycka till för detta kommer bli första gången jag bär högklackat sen innan jag åkte till Indien.. 

Fyra snapshots nyss!


Well, ha en jättebra dag så hörs vi ikväll när Mirre och jag kmr hem!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0