Onsdag 27 april 2011

Morrnmorrn! =) Såhär tidigt har jag inte varit van vid att gå upp men jag har ju lektion på stadsmissionen varje onsdag för att lära ut svenska till invandrare! Det är tungt att släpa sig upp men jag gasar snart iväg med min cykel så då piggnar jag nog till! Idag kommer jag vara på stan typ hela dagen igen, först ska jag till stadsmissionen och sen direkt till gymmet ett par timmar innan jag möter upp Jenny som jag träffade i Indien! Hon reste tillsammans med de svenska killarna jag kände sen innan! 

Den enda bilden jag tror att jag har på mig & Jenny i Indien, det ska hur som helst bli
skitspännande att träffa henne för hon har precis varit på samma ashram i norra Indien
(Rishikesh) som jag var på när jag var där! Vill höra allt vad hon tyckte om det! =)


Vi hörs runt 5-tiden i eftermiddag igen ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0