Onsdag 6 april 2011

Morrnmorrn! Jag har försovit mig lite så jag måste skynda mig nu för att komma i tid! När jag kom hem från Indien så vaknade jag på första ringsignalen av mitt alarm och flög upp ur sängen, nu är jag tillbaka i de gamla vanorna där jag ligger och snoozar i en halvtimme och har jättesvårt för att dra mig upp! Jag kommer inte försent men jag får knappt nån egentid för frukost eller annat på morgonen när jag gör såhär, suck! 

Kan visa mina nya jeansshorts från H&M så länge, 199 kronor gick dom på!


Nu måste jag kila till Stadsmissionen, är hemma igen om några timmar så vi hörs då!

Postat av: sandra

vem ar tjejen pa sista bilden (den censurerade tjejen)? hon hade sa schyssta jeans-shorts och jag skulle vilja veta vart hon har kopt dem.

2011-04-08 @ 19:45:42

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0