Planer planer planer!

Hejhej! Jag kom hem för en halvtimme sen men satte mig direkt och åt middag, så skönt att bo hemma när man kommer hem såhär på kvällen så står maten färdig på bordet! Jag har jobbat 11-20 idag och hela dagen har jag tänkt på vad jag vill göra i höst, jag har så mycket planer att jag vet inte var jag ska börja! Jag tror min första prio är att flytta till Spanien och plugga spanska, jag vill gärna bli reseledare i framtiden och har då mycket användning av flera språk och spanska kan jag ju lite redan! 

I'm quite ready for another adventure..



Jag kommer inom kort lägga ut mina reseplaner här på bloggen och även tips om hur ni
kan få ihop just eran drömresa, kom ihåg att allt är möjligt så länge ni tror på det! Lyssna
inte på andra som säger att ni inte kan ta er iväg för det är helt och hållet upp till DIG!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0