Randig sommartröja

79,50 kronor från H&M!

Budgetshopping is the shit för min plånbok just nu när jag sparar inför hösten, och då är H&M perfekt som har fina kläder till bra priser! Shortsen är ju också från H&M för 199 kronor! Jag tycker inte det gör något att tröjan är lite genomskinlig så länge man har en täckande BH under, det är somrigt med luftigt och genomskinligt!

Postat av: malin

gud vilken mysig tröja!

Hade jag en sån är risken att jag aldrig skulle ta av mig den...alternativt köpa en för varje vecko dag :)



Och jag måste fråga en sak: hur var maten i Indien?

Jag är vegetarian och har fått för mig att Indien skulle vara himmelriket för mig?

2011-04-29 @ 15:12:33
URL: http://lunsan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0