Söndag 10 april 2011

Godmorgon! Idag är det min bästa vän Bonnies 22-årsdag, congraats love! =) Vi firade ju henne igår på Sjätte Tunnan igår och det blev ett riktigt drag, stället har typ tema Medeltiden så folk går alltid klädda i medeltidskläder och så kan man beställa mjöd haha! Det kändes som en scen från Sagan om Ringen att vara där nere och halva puben skreksjöng Ronja Rövardotter-sånger och vi hängde snabbt på! 

Mika och jag vaknade nyss och sitter här hos henne och pratade om gårdagen och snart måste jag dra mig, jobbar 12-17 idag bara så det är ett kort pass! Vi kom hem vid halv fem imorse så jag har inte fått så mycket sömn men det var det värt! Från klockan 2 så gick vi bara runt med Måns, Amanda och några andra och bara pratade och köpte mackor hehe! 

Måste dra mig till jobbet nu men här är fyra bilder från igår, fler kommer ikväll!



Hörs efter jobbet!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0