Söndag 3 april 2011

Godmorgon! =) Shit jag har sovit i nästan 12 timmar inatt, Mika ringde och väckte mig klockan 12 så det var nog bra! Jag hade en jättemysig kväll igår hemma med mamma, vi lagade som sagt en sjukt god middag till oss och pappa och såg sedan en jättebra film! Det var verkligen en perfekt film för oss att se den kvällen, först satte vi ju på Passion of the Christ men den stängde vi av ganska fort.. Den är säkert jättebra men ingen film vi kände att vi var sugna på då! 

Jag är också väldigt stolt över att jag höll mig hemma igår för hur trött jag än var så var ju typ hela gänget ute igen! Killarna ringde under kvällen, Sandra och Eric ringde och även en kille jag träffade för några veckor sen och kollade vad som hände igår kväll.. Hur nära var jag inte att bara dra på mig nån klänning och springa till bussen, haha! Näråjag var verkligen för trött och ville ha en kväll med mamma, vi går fan ut så pass ofta i alla fall och fredagen tog verkligen musten ur mig! 

Haha skön bild från i fredags på Södra bar när vi försökte få in alla 4 i bilden!


Så fort jag smält min frukost ska jag ut och springa en runda och sen får jag se vad jag hittar på idag! Hörs senare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0