Tisdag 19 april 2011

Morrnmorrn! Mika och jag sov i hennes mammas säng inatt för hon inte var hemma och när Mika kom in i rummet så ligger jag där på ena änden med sänglampan tänd och läste en tidning. Haha, vi såg verkligen ut som ett gift par för sen tog Mika upp kontrollen och satte på TVn lite lågt så jag kunde läsa fortfarande haha! Hur som helst, vi har precis käkat frukost och ska snart parkera oss på hennes balkong för soolen lyser! =) Det är lite kallt än men snart skiter jag i det och lägger mig där i alla fall, måste få solljus på mig!! 

Mikas balkong, dags att soola!


Måste passa på att också gratta en av mina bästa vänner på hennes födelsedag idag, GRATTIS MIN FINA VÄNSTRA HALVA ANNA! ♥ Mika börjar jobbet kl halv tre så då drar jag
till gymmet eftersom jag sket i det igår =P Ha en fin dag i solen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0