Tisdagkväll

Nu har jag precis gått från att vara ledig från jobbet i typ en vecka till att jobba konstant i över en vecka i rad! =P Well, jag är glad så länge jag får tider så jag kan tjäna pengar! Idag jobbade jag till kl 18 och mötte som sagt sedan upp Mika, Nadia och Dilay i stan! Vi hängde bara en liten stund och planerade lite för imorgonkväll då Mirre kommer hit, sen tog jag cykeln hem från Ropsten i regnet! 

Imorgon är det stadsmissionen på morgonen, träna på dagen och sen hämta upp Mirre på stationen! Efter det jobbar jag till kl 20 och sen ut med Mirre, Mika och Nadia! Med andra ord behöver jag sova ikväll så jag ska gå och lägga mig snart men först softa lite framför TVn, efter att knappt ha sett på TV på ett halvår har det blivit en av mina bästa vänner sen jag kom hem från Indien! 



Hörs imorgon bitti, runt 7tiden!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0