Torsdag 14 april 2011

Namaste!! Åh idag är jag jätteglad! =) Det kan bero på allt från att solen lyser ute och fåglarna kvittrar sådär våraktigt, att jag ska träffa min bästa killkompis Niklas idag för första gången sen september (och min fina Bonnie ska med oxå), att bästa Michael Jacksons Human Nature fyller mitt rum eller något annat men jag är i alla fall sjukt glad idag! Jag hade en depp-dag igår och jag klarade mig igenom den (och vände) tack vare min vänner som pratade mig ur det! Bonnie och Sandra, tack så himla mycket för att ni står ut med mig när jag blir sådär haha.. 

Nu sitter jag här vid datorn och äter macka, yoghurt och dricker te! Idag ska jag inte börja jobba förrän vid 4 och innan dess ska jag som sagt fika med Niklas och Bonnie! Nu har jag ca 4 timmar innan jag ska in till stan så det börjar nog bli dags för mig att städa mitt rum.. Jag har verkligen lärt mig att leva i skit utan att bry mig efter ett halvår i smutsiga Guest Houses, så jag måste få tillbaka mitt rena rum känner jag! 

Såhär ser det ut nu.. Damm, damm, DAMM! 



Nä fyfan vad äckligt det ser ut, nu måste jag ta tag i det här!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0