Torsdag 21 april 2011

Morrnmorrn! Jävlar, vilket röj det var igår.. Vi hade så sjukt kul och dansade halva natten! =) Mirre och jag kom dit vid nio och möttes av några andra människor som också väntade utanför, sen släpptes vi in och satte oss vid våra bord! Det var flera tal under kvällen, är jättestolt över Nadia, Mika och Dilay som var så nervösa men höll ändå flera tal för sin bästa vän! Även Kenzas pojkvän höll ett så himla fint tal för henne, vilken tjej hade inte velat få ett tal som det! 

Maten var jättegod och sen var det lite frågelekar om Kenza, Mirre och jag sög så mycket haha! Vid halv ett gick vi ut och festade på "vanliga" Laroy och borden togs bort, vi dansade som galningar och hade så sjukt roligt! Mirre och jag drog dock vid två för hon fick lite ont i huvudet och så ville vi kunna hänga idag utan att vara helt utslagna! Vi tog bussen som gick precis utanför Laroy hela vägen till Lidingö Centrum och så gick vi därifrån, sjukt nice! =) 

Idag ska Mirre och jag gå ut och lägga oss i solen såklart, så himla fint väder! Här kmr 3
bilder från igår än så länge!


Fler bilder kommer snart, kramis!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0