Torsdag 28 april 2011

Heej! Jisses, vilken natt!! Eugenia och jag möttes på Söder och satte oss på Mest och drog sedan till Patricks (Götgatsbacken-runda) innan vi åkte hem till Kenza för att äta tårta med Mika, Alexandra, Dilay och Nadia! Efter nån timme åkte vi (såklart) med tjejerna in till Laroy men min och Eugenias plan var att bara stanna en liten stund! Jo tjena, Eugenia drog vid 2-tiden och jag drog hemåt vid 4-tiden! Vi hade så sjuukt roligt och dansade tills Laroy stängde! Jag kom hem vid 5 imorse för jag fick gå hem en bit som vanligt (nattbussarna går inte hela vägen till mig och jag är för snål för taxi hehe) 

Det enda som var tråkigt var att min Mika behövde gå hem så tidigt, men i helgen måste vi och Eugenia köra söderkväll med hela gänget för det var fan ett tag sen nu! Nu är jag vaken och solen lyser ute! Jag tänkte snart gå ut och lägga mig i solen och få lite färg innan jag ska till jobbet! Yes, idag är väl min första jobbtid på över en vecka, jag har typ aldrig varit ledig såhär länge i streck känns det som haha! 

Josef, Kenza, jag & Dilay igår på Laroy! Jag trodde verkligen aaldrig att jag skulle ha kul
på ett ställe som Laroy (ni som känner mig vet att jag inte är Stureplans största fan) men 
detta är fan andra onsdagen i rad jag är där och haft askul! Bara man hänger med sina
vänner och hiphop/RnB-musik spelas så blir det lyckat!


Fler bilder kommer snart, nu ska jag käka frukost! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0