Underbar torsdag!

Vilken UNDERBART varm och solig dag det har varit idag, Mirre och jag har legat och stekt i två timmar innan vi behövde åka in till stan! Jag följde med Mirre in och lämnade av henne för hon skulle åka tillbaka till Skåne och sen gick jag från centralen till Ropsten och tog sedan bussen hem därifrån! Nu har jag precis käkat lite lunch och tittar på New Moon på TV1000! Ikväll blir det stan med kompisarna för Niklas åker tillbaka till London imorgon =(

Här låg Mirre och jag och solade tills vi åkte in till stan!


Snyggingen vid busshållplatsen!


Jag hade bara min blommiga lilla klänning och min transparenta skjorta i värmen!


När jag kom hem höll mamma och pappa på för fullt i trädgården som vanligt! =)

Postat av: Anchi

Orka ditt liv. Ligga och sola, träffa polers och gå på fest liksom. Nej fy bövelen ;-)

2011-04-21 @ 20:44:58
URL: http://lydellan.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0