Utgång i alla fall!

Tja! Hoppas ni har haft en fin dag, jag har haft det underbart i varma solen! Jag mötte ju upp Nadia i stan och som jag förutspådde så vart det ingen promenad utan vi satte oss i gräset på Skeppsholmen istället och snacka skit! Sen gick vi in till Kungsan för att luncha där så mötte vi även upp Kenza och hennes syster! Nu kom jag precis hem och ska snart dra igen, tjejerna lyckades övertala mig på utgång ikväll i alla fall så jag ska hem till Kenza om typ en timme för att föra lite och sen ska vi in till nån uteservering och softa innan vi sticker vidare till Berns! 

Här satt Nadia och jag och softa idag, underbara vår!!



Det är ju så fint väder ute att det skulle suga att sitta hemma i alla fall, nu måste jag börja fixa mig men vi hörs igen innan jag drar ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0