Fredag 22 april 2011

Hallu! Jag har drömt så många konstiga drömmar inatt, det konstiga är när jag kommer ihåg känslan av hur normalt allt kändes i drömmen! Så är det ioförsig alltid men denna gång kändes det extra mycket, och drömmarna var sjukt konstiga! Jaja, igår hade vi ju en helt underbar väderdag i alla fall och på kvällen spenderade jag på Mosebacke med min fina Niklas som flyger tillbaka till London idag där han bor numera! Cissi och några killkompisar till honom skulle vara med oxå! 

Jag var bara så himla trött igår när vi var ute, drack bara 1 glas vin och höll på att somna! Jag hade planerat att möta upp Nadia för att dra ut och dansa men jag fick ringa och avboka det och sen åkte jag hem! Nu har jag fått sova ut i alla fall och känner mig lite piggare, dock försvinner det fort när jag kommer på vad som står på schemat idag; städa övervåningen!

Första uteserveringen på Mosebacke 2011, very remarkable! 



Saknar dig redan Niklas, vi ses i sommar igen ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0