Torsdag 7 april 2011

Goodmorgon! Hoppas allt är bra med er, med mig är det fint för jag har fått sova ut och är helt ledig idag! Ändå höll jag mig från att gå ut igår, jag mötte bara upp Mirrefirre och så handlade vi mat och gick sedan hem till hennes hotell och snackade! Efter nån timme kom Nadia och Mika och joinade oss oxå och vi pratade och skrattade så magarna gjorde ont! 

Mika, Nadia och jag drog vid kvart i tolv då tjejerna skulle ut och dansa och jag skulle hem, Mirre la sig och sov då eftersom hon skulle jobba dagen efter! När jag kom till tunnelbanan i Östermalm så går tåget om 28 minuter haha, men jag väntade med min ipod så det gick ganska fort! På tuben mötte jag upp Viran som planerat så åkte vi hem tillsammans! Idag ska jag träffa min finaste Anna, men först nu ska jag ut och springa innan frukost! 

Lite bilder från igår, Mirres hotellrum! 


Min middag =P 


Försöka få bild på Mika och Nadia kan ibland vara svårare än att få bild på Filip!!


Till skillnad från den här bruttan :D


Sen började Mika spamma mig istället!


Saknar min lilla Firre redan, förhoppningsvis kommer hon upp nästnästa vecka igen =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0