VÅR

Åh tänk vad ens humör kan vända från en dag till en annan? Idag har jag haft en helt underbar dag i den jättevarma vårsolen! Jag tog cykeln till Ropsten för att möta upp Niklas i stan vid 2-tiden, vi tog oss sedan till Slussentorget där vi mötte upp Bonnie och efter en stund kom även Mika in! Vi satte oss på Medis med dricka och softade i solen! Tråkigt dock att vi bara hann sitta i en timme innan jag skulle till jobbet, Niklas hängde med mig för han ville träffa Sandra! 

Jag jobbade till stängning så jag kom precis hem, cyklade järnet från Ropsten hem nu för jag är lite mörkrädd hehe.. Nu sitter jag här vid datorn och dricker lite kvällsro-te och ska snart gå och lägga mig! Men jag kan inte gå och lägga mig innan kl 12 för då får jag LÖÖN!! Så sjukt efterlängtat, jag tänker föra över pengar för hyra och allt sånt på en gång så jag har det gjort och sen kan jag sova gott! =) 

Några bilder från idag i solen!



Vad jag har saknat dig BÄSTA Niklas!

Vår och sommar i Stockholm, finns det något bättre?


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0