9,8 f*cking km!!

Woho, jag sprang typ en mil idag!! Jag skulle först sprungit 6,5 km men kände efter ett tag att jag orkade mera, så jag pushade mig längre och längre! De sista tre kilometrarna var jag så trött och ville stanna hela tiden, men jag kämpade på och tog mig runt!! Åh, jag är så stolt nu och ska fixa mig en härlig lunch innan jag åker till jobbet! =) Ikväll jobbar jag till stängning och sen åker jag hem för att sova för att orka mig upp imorgon då jag ska jobba 9-18 igen! 

Imorgon kväll blir det i alla fall utgång för att fira mig som fyllt år + Niklas & Josse som fyller år imorgon! Dock jobbar jag dagpass på söndagen igen så det blir ingen stenhård utgång, men det ska bli kul i alla fall! =) 

Min webcam bråkar men hittade en bild som jag tog 2 v efter jag kom hem från Indien!

Hörs ikväll ♥ =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0