A trip through South America

En gammal barndomsvän till mig har rest genom Sydamerika hela sommaren med en vän till henne, jag har följt den till och från och det ser helt fantastiskt ut! De åkte hem igår efter att ha besökt länder som Brasilien, Peru, Ecuador, Bolivia m fl! Felicia kommer upp till Stockholm i slutet på september (hon bor numera i södra Sverige) och då ska vi ses över en fika för att prata om Sydamerika, jag vill ha alla tips jag kan få! =)

Några av deras bilder!
 
  
    


Åhh, snart är det min tur!!! Besök deras reseblogg HÄR!

Postat av: IDA - En drömmande TH-tokig blivande frisör

Åh vad fina bilder!! Sydamerika, inte dåligt alltså :)

2011-08-17 @ 20:01:56
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0