Bokat tid för tatuering!!

Wah, det är gjort!! Kenza och jag gick till samma ställe som hon tatuerat sig på en gång tidigare, hon började peppa mig på att vi skulle fösöka få tid redan nu i veckan! Först freaka jag ur men sen insåg jag att det inte spelar nån roll om vi gör det nu eller om några veckor! Dock hade de inga tider förrän om typ 5 veckor då vi båda kunde, så vi får vänta i alla fall!

Kenza har ju gjort så många tatueringar innan så hon är van, jag är ju asnervös och hoppar upp och ner! Som tur är så kommer hon hålla koll så tatueringen blir bra och att de sätter den på rätt ställe, svårt att se själv när de gör i nacken lixom! Nu är jag på jobbet i alla fall och har rast, ikväll ska jag sen joina Sandra och hennes 2 brittiska vänner som hon träffade i Indien för de sitter på nån pub nånstans på söder!

Vi två idag!
 
 

Vi hörs imorgon igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0