Deckare!

Jag har legat i soffan med mamma och pappa och tittat på flera deckare, druckit te och bara slappat hela kvällen! Nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna, jag måste ändå hoppa i säng snart då jag ska upp kl 6 imorgon! Det ska bli skönt att sova i min egna säng för första gången på flera dagar! Jag har pysslat i mitt rum hela efter-
middagen och fixat med bilder, jag behövde denna eftermiddag och kväll med bara mamma & pappa! =) 

Idag spenderade jag min dag på stan med Sandra, vi satte oss på en Kinarestaurang på Sveavägen och åt buffé! Vi satt där och pratade och njöt av maten tills Sandra behövde gå till jobbet! Nu kommer jag att jobba varenda dag i en vecka, detta var min enda lediga dag så det var skönt att ha vilat! Denna vecka ska jag (förutom att jobba) träffa min fina Jossan och hänga mer med min fina vän Niklas, har jag bestämt!

Min fina Niklas och jag igår!


God natt på er, vi hörs tidigt imorgon igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0