Drömmer mig tillbaka lite..

Under mina 5,5 månader i Indien så spenderade jag ca 3,5 veckor i Goa! Det var som
en turistig semester och inte nån favoritdel av min resa, dock hade vi såklart några high
lights! En av dom var i Vagator när Sandra, Sandra, jag och Tuva bestämde oss för att
ta en promenad till nån plats (minns inte var vi skulle) men fastnade på vägen!

Vi fann en underbar affär där de sålde stenar och kristaller, vi hamnade på deras golv
med en varsin chai och stenar överallt! Vi alla köpte hur mycket som helst och gick
därifrån jättenöjda, det var då vi gick in i den grekiska restaurangen! Vi satte oss där
och såg menyn på de billiga drinkarna, där gick det igång och fyra drinkar och en utsökt
middag senare var vi färdiga! Vi var så nöjda med restaurangen att vi kom tillbaka dit på
nyår tillsammans med våra vänner för middag innan nyårspartyt! =)

Här är några bilder med min kamera från denna härliga dag i Goa, december 2010!
 
 
 
 
 
 
  
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0