Work now, enjoy later!

Det är mitt motto dessa två sista månader innan jag och Anna åker till Sydamerika! =) Det är bara hem - jobbet - hem - jobbet, en killkompis kallade mig för Krösus idag för jag har blivit så fokuserad på att tjäna så mycket som möjligt haha! Dock har jag en del att njuta av innan jag åker dit, förutom att spendera massa tid med mina vänner och familj så ska ju pappa och jag till St Petersburg en weekend!

Mamma mejlade mig idag och nämnde att vi måste ha visum till St Petersburg dock, det hade jag ingen aning om så tänk vilken tur att hon märkte det för annars hade vi ju blivit nekade på flygplatsen! :O Tur även att det är ett tag kvar tills vi åker så vi hinner fixa visumen i god tid! Hur som helst, nu ska jag åka hem från jobbet och äta middag, imorgon är det en ny heldag på jobbet igen!

Så länge kan jag bjuda på 3 o-charmiga bilder från Fashing i lördags! De är tagna med
Måns mobilkamera inne på Fashing, därav dålig kvalité och kisiga ögon haha!
  

Hörs hemma igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0