Fredag 12 augusti 2011

Godmorgon! Vad tråkigt att vädret börjar bli sämre och sämre nu, det känns i luften att hösten kommer snart! Dock längtar jag lite till det faktiskt då jag inte hann uppleva hösten förra året, sen åker jag ändå i november så jag behöver inte stå ut med kylan så himla länge iaf! Så idag då.. jag är faktiskt ledig idag och ska hänga med min fina Sofia, vi har inte umgåtts eller pratat på säkert en månad! 

Jag har jobbat så mycket och då inte haft tid eller lust till att göra så mycket så det har inte blivit av, men nu har vi tagit tag i det i alla fall! Efter jag hängt med Sofia ska jag möta upp Josse för att ta milen-promenaden som vi gör lite då och då! Henne har jag inte heller träffat på jättelänge så det blir två flugor i en smäll, saknat dom båda! Sen ikväll ska jag bara ta det lugnt då jag jobbar dagpass imorgon! 

På tal om resor så hittade jag en bild på Ruth, mig och Anna från Lissabon!


Hörs om en stund igen! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0