Fredag 19 augusti 2011

Morrnmorrn! Vilket helt nytt liv jag får av att jobba dagpass för jag brukar vanligtvis gå upp runt 11 och sen softa tills det är dags att åka till jobbet runt 16! Det är faktiskt ganska skönt att starta dagen med jobbet så jag har det gjort i eftermiddag! Sen blir dagarna mycket längre också, det är så dumt att sova bort så många timmar på dagen!

Jag minns ett vinterlov när jag var yngre och var helt inne i internet, då vaknade jag kl 17 en dag för jag gick och la mig runt 6-7 på morgonon.. helt sjukt! Vilket liv är det, speciellt på vintern då det var kolsvart vid den tiden.. Jag sov alltså bort de få soltimmar vi fick på den dagen! Ah, skönt att man är äldre nu och prioriterar bättre! Nu ska jag ta cykeln och röra mig mot jobbet men vi hörs som vanligt vid lunchen!

Min start på dagen!


Ha en fin dag!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0