Hemma!

Åh, så skönt det är att vara hemma igen i mitt rum, nyduschad och fräsch! Jag har precis startat en tvättmaskin och ska snart hoppa i säng! Imorgon är jag ledig, det ska bli så fantastiskt skönt och dagen ska spenderas med min fruga Mika som lämnar oss för Asien på torsdag i fyra månader!! Vi ska mötas redan kl 11 imorgon för att ha tid att hänga hela dagen, både hon och jag har andra planer på kvällen nämligen! 

Ugh, btw önska mig lycka till att somna ikväll för Sandra och jag sov till halv ett idag!! Sen gled vi ner på stan och käkade pizza till frukost/lunch innan vi började jobba, sjukt värt! Jag känner nu dock att jag måste vara otroligt sparsam till nästa löning, jag lägger undan typ alla pengar jag tjänar men är fortfarande inte van vid att leva såhäär snålt! Men det bästa tipset är då att sätta undan pengarna direkt där du inte når dom, då finns de inte ens och du har inget annat val än att klara dig på det "lilla" du har kvar! 

Måns är så seg på att skicka bilderna han tog med sin mobil igår på Fashing så de får läggas upp senare! Här är iaf en facebook tag-bild på mig och Sandra från kvällen vi var ute med Stephen och Brendan på Hotellet på Söder, sjukt härlig kväll var det! =)


Nu ska jag sova, vi hörs imorgon ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0