Hemmakväll after all!

Det blev en hemmakväll för mig i alla fall! Ett tag tänkte jag dra ut med några vänner, men jag är för trött! Jag sov inte så många timmar inatt och ska upp imorgon och jobba 10 timmar! När jag jobbar ett sånt här tempo så orkar jag inte gå ut ens hälften så mycket som jag gjorde förut! Okej, nu har jag varit ledig en vecka men ändå.. 

Jag har i alla fall hittat en laptop som jag vill köpa, nu ska jag bara hitta en affär att köpa den på för det känns inte bra att köpa på internet shops! Utöver det har jag fixat med massa bilder jag tagit på mosters barn och bara tagit det lugnt hemma, imorgon kväll ska vi ut ett gäng i alla fall så det ska bli nice! Känner att jag behöver komma ut lite, speciellt om jag är ledig dagen efter! 

Var tvungen att ta en bild på kvällens middag: Mamma & pappa lagade en indiskt inspirerande
rätt med många kryddor, kyckling och bönsallad! Det var sjukt gott! 


Vi hörs imorgon bitti igen, sov gott allihopa!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0