Ingen ny tunika!

Det var inte min dag på stan idag, jag hittade ingenting som jag kände att jag ville ha! Dock hade jag jobbat dagspass de senaste dagarna vilket lett till att jag har sovit hos kompisar i stan så jag har inte haft mycket ombyte dessa dagar! Det är inte lätt att hitta snygga kläder när det enda jag kunde tänka på var en lång dusch, haha! Det är gjort nu i alla fall och jag passade på att raka mig också, klumpig som jag är så rakade jag upp värsta såret så jag blöder som en galning på foten nu! 

Ni anar inte hur tjockt det där plåstret är men ändå blöder det igenom! =(


Nu måste jag sminka mig och rota i garderoberna efter nåt att ha på mig ikväll, sen är det dags för mig att åka mot Söder! =)

Postat av: Helena

Aj, aj. Det är på tok för lätt att skära upp sig på rakhyveln. Livsfarligt.

2011-08-15 @ 21:35:23
URL: http://hella.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0