Lördag 13 augusti 2011

Godmorgon! Nu sitter jag på jobbet och har min frukostrast! Jag och Josse lyckades gå och lägga oss sent även om vi bara satt inne och kollade på film, jag somnade runt 1 och vaknade sedan vid halv fyra och hade en jätteorolig känsla! Jag minns bara att jag var jätterädd och Josse gjorde konstiga ljud ifrån sig när hon sov vilket gjorde saken ännu värre, haha!

Sen somnade jag om i alla fall och vaknade upp när klockan ringde, då tog jag en promenad från Josse till jobbet! Hon bor i stan men det tog ändå 30 mintuer att gå, jag behövde nog det för att vakna till! Jag jobbar till klockan 18 idag och får sen se om jag ska hem eller träffa Cissi! Hon har varit sjuk i veckan men om hon mår bättre så ska vi hänga, typ ta en promenad eller nåt!

Hörs under lunchen igen, pusspuss ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0