Lördag 20 augusti 2011

Godmorgon! Vi hade en rolig kväll igår ute, först drog vi till Patricks en sväng och sen gick vi ner till Kvarnen! Vilket oväder det var igår dock, från att vi kom till stan tills att vi åkte hem inatt så ÖSregnade det! Nu när Anna och jag vaknade så märkte vi att det fortfarande är skitväder, jag ska ändå jobba så för mig gör det inte så mycket! Btw, när vi kom hem inatt så bestämde vi oss för att äntligen boka vårt flyg till Kuba så det gjorde vi!! (se inlägget innan detta)

Det känns så sjukt, nu ska vi verkligen åka och kan börja räkna ner dagarna tills dagen vi drar! Snart har det gått ett år sen Sandra och jag åkte till Indien och bara 1,5 månad efter det så åker jag igen! Haha, jag kan bara inte låta bli för att resa runt är så himla underbart! Man är fri och kan göra i princip vad man vill, det enda ansvaret man har är över sin egen hälsa och sin backpackryggsäck! =) Nåja, nu måste jag ner och äta frukost innan jag ska åka till jobbet! 

De tre musketörerna igår ;)


Fler bilder kmr senare idag =) ♥

Postat av: Madde

Hello, I really like your blog, hope you will check out my blog, where i post the new things in music, famous world and fashion too :)



Thank you!

2011-08-20 @ 14:32:22
URL: http://arkenfjall.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0